Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utslängd från ICA

Postat av [Omega] den 4 April 2007, 21:43
70 kommentarer · 227 träffar
Hej!

Idag hände det något som inte händer varje dag jag och några kompisar ( BASH BROTHER och splash splash -^ ) var inne på Ica Muncen och blev UTSLÄNGDA! Vi hade absolut ingenting och göra och var därinne och letade efter någonting att köpa. Sen när vi varit i affären ca 10 min kommer det en i personalen och säger till oss att vi inte längre får vara där inne och att vi bara springer runt och förstör, sen anklagar han oss för att sno grejer utan att vi gjort någonting. Han sa också att man inte bara kan gå in i en affär när man inte vet vad man ska köpa, men vafan? Sura som vi var gick vi ut därifrån och har nu bestämmt oss för att inte handla där mer.

Tycker ni han gjorde rätt som slängde ut oss för att vi inte var säkra på vad vi ville köpa?
Vad skulle ni gjort om ni hamnade i samma situation?

Varför blev denna tråd borttagen förut när min polare lade upp den? jag har läst alla reglerna och den bryter inte mot några!

Mvh BASH BROTHER, [omega] och Splash Splash -^

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..