Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur fan? :'(

Postat av kattn den 3 April 2007, 10:58
163 kommentarer · 79 träffar
INGA ONÖRDIGA KOMMENTARER TACK!

stavfel skit samma!

Nu sitter jag här, ganska nyvaken och bara tänker...

Fullt med känslor flyger omkring inom mig nu.

Allt börja med inatt när min mamma började få sammandragningar. Hopp nu var det tid för att föda tänkte jag.

Tänkte inte så mycket på det och sommnade.

Fast nu imorse händer det som inte får hända.

Min mamma ringde och grät i lurenm jag trodde hon var utmattad eller att barnet inte ville ut riktigt än och hon kämpade mot smärtan (ja, det gör ont som fan med sammadragningar).

Anyway så berättade min mamma att det blev en flicka.

FAST denna lilla flicka hade inte fått leva länge :(

Hon, min lilla syster dog av navelsträngen pga av kvävning!!!

Asså det har ju inte påverkat mig så mycket eftersom jag aldrig hade sett henne men iallafall hon var min syster!

Detta var min mammas och hennes sambos första barn tillsammans! Och jag har en lillebror på 9år som inte vet om det samt mammas sambos döttrar på 5 och 6 år, HUR FAN KOMMER DOM ATT TA DETTA?!

Och hur fan kommer min mamma och sambon att klara sig? försöka med ett till barn? vem vet...

För att skapa en diskussion av detta berätta gärna om detta har hänt er eller nån ni känner, berätta hur dom klarar sig i dagsläget!

Och om detta hände er hur skulle ni ta detta?!

over n out en tänkade storebror...

edit: tog bort det med gud.

EDIT 2!

Lilla Lisa dog av navelsträngen som hade tagit sig 2 varv runt halsen.

Hon var helt frisk annars!

R.I.P min syster Lisa detta är din dag!

Finns gud?

514 personer har röstat

163 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 163 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..