Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aerox 70cc, Förgasare?

Postat av godistjejen den 1 April 2007, 20:15
10 kommentarer · 1 893 träffar
Tja! tänkte köpa en Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc, Minarelli liggande LC, och ny förgasare så jag undrar vad är bäst?

Förgasare Dellorto 17,5mm?

Förgasare Stage6 Dellorto 19mm?

Förgasare Stage6 Dellorto 21mm?

Även på dom där Stage6 förgasarna måste man köpa nytt insug, eller ett insugskit eftersom originalet inte passar på dom där förgasarna. Kan jag då köpa ett "Insug Motoforce, Minarelli liggande" passar dom på den? eller måste man köpa insugskit? vad vet ni?

Sen undrar jag ifall jag måste byta vev också? vill helst inte göra det!

Också sista frågan, vilket är det bästa "röret" till den här setupen tror ni? har även tänkt köpa ny variator "Variator Malossi Multivar, Minarelli liggande" och ny koppling vad rekommenderar ni där? ska jag ha 107 eller 105 mm också? Det är en Yamaha Aerox -03 hoppas nån har tid och lust att läsa och skriva i min tråd! :)

PS: Vet att detta är fel forum men klaga ej, då ni ser på Trådens namn att detta inte har nåt med "Gaming" att göra, så borde ni inte trycka här eller om detta ämne inte intresserar mig! Tack för mig!

Mvh Ferna!
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..