Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krogen & bråk?

Postat av schmekis den 26 Mars 2007, 23:10
224 kommentarer · 787 träffar
Jag är endast 16 år, fyller 17 om 1 vecka.. Har en äldre syster som är ute och festar ganska mycket. Och hon är ganska öppen så jag får ju höra en hel del om vad som händer på krogen och så.

Om 1 år så kommer jag ju som sagt börja besöka allehanda uteställen. Men grejen är att jag blir nästan lite rädd. För tex förra helgen sa en killkompis till min syrra hej till en tjej på krogen. Sen när han vände sig om fick han en stenhård spark i ryggen så han landade i glassplitter på golvet. Sedan börjar personen som utdelade sparken fortsätta att sparka på honom när han låg där..
Vad har folk för problem egentligen?
Säger nån hej till min flickvän, inte fan sparkar jag sönder honom för det?

Sen för inte så länge sedan blev en annan av hennes killkompisar påhoppad precis utanför av 4-5 killar som han aldrig ens sett innan. När de väl fått ner honom på marken så sparkade på honm så han fick 3 revben knäckta.. Helt oprovocerat hoppade de bara på honom.

Jag har även en kompis som är äldre och när han var påväg hem på nyårsafton blev han påhoppad av 3 okända killar som slog sönder ansiktet på honom. även där helt oprovocerat.

Min syrra betyder väldigt mycket för mig. Som tur är har hon bra killkompisar som alltid kör henne eller följer henne hem. Flera av dem är riktiga "stora" så jag behöver inte oroa mig så jättemycket.

Detta är bara en del av de saker jag hört. Jag börjar tvivla på hur jag ska klara mig i utelivet? Jag har ju kompisar som skulle stå upp för mig, men när man är ensam påväg hem? Visst jag festar kanske 2 gånger i månaden nu med och det har ju blivit lite "bråk" (knuffar och så men folk som särat på dem) men aldrig riktigt "fight".
Jag tränar väldigt mycket och har gjort det hela livet så muskler har jag, men frågan är hur stor roll dem spelar i en streetfight?

Frågorna:
1. Är det mycket bråk på krogen
2. Har ni varit med om nåt?
3. Handlar det mycket om muskler eller är det mycket ilska eller teknik i en streetfight?
4. Några tips?

224 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 224 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..