Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FEBER , vill dra ut. Hur blir frisk?

Postat av plånbokeN :E den 24 Mars 2007, 19:03
71 kommentarer · 10 719 träffar
Jo , tjena. Rubriken blev kanske lite förvirrande. Men läget ligger till såhär att jag hade tänkt festa ikväll, men så fick man feber nu på eftermiddagen.

Jag går runt med en långarmad och en tjock stickad tröjja ovanpå, och fryser som fan, medans alla andra har t-shirt och säger att det är skitvarmt.

Så jag tog en alvedon för en timme sedan och sköljde ner med ett stort glas vatten, känner mig kanske lite bättre men långt ifrån bra. Det är inga problem annars, bara febern.

Så jag måste ha hjälp nu, hur ska jag göra för att bli frisk? Jag MÅSTE verkligen ut ikväll...

Har hört att honungsvatten ska vara bra? Har ni nåra andra bra huskurer eller tips som ni kan rekomendera?

Tack på förhand

EDIT: har inte tagit tempen än, men ska göra det nu. Kommer med edit..

EDIT: tog tempen nu, den visade 37.5 men då tog jag ju en alvedon för en timme sen så den lär ju höjjas sen...
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..