Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på när ni raggar på tjejer!

Postat av domeij den 23 Mars 2007, 00:21
29 kommentarer · 104 träffar
Tjena!
Ja, först så tänkte jag skriva nästan en hel bok om hur man raggar på olika tjejer, men det blev för jobbigt. Så nu ska jag ge er ett par tips istället vad ni ska tänka på när ni ska "ragga".

1 Prata inte för snabbt. Sakta ner och andas.

2 När du ska gå upp mot en tjej, kom aldrig till henne bakifrån och börja prata innan hon ser dig! Det skrämmer även den mest vänligaste kvinnan. Gå alltid mot henne från en vinkel där hon har en chanse att se dig!

3 De flesta killar väntar tills tjejen ger dom en "signal" innan dom gör kontakt. 90% av alla gånger så är det INTE nödvändigt om hon ger dig en "signal" eller inte.

4 Va lekfull. Va nyfiken om henne som person.

5 När du ska ragga på en snygg tjej, säg inte någon kommentar till henne om hur snygg hon är. Det kan funka ibland, men ofta inte. Det får hon höra hela tiden och du blir bara en av dom "andra killarna". Säg till henne ex. att hon har en fin/att du gillar hennes energi eller liknande.

6 Om du får problem, tänk på den lilla rösten som pratar för dig själv inne i ditt huvud. Den säger oftast saker som inte hjälper, under raggning... även om du inte är medveten om att det händer! Träna att märka när den där lilla rösten hamnar ur kontroll och stoppa den innan den förstör din "framföran" för tjejen. Träna att göra om den rösten till något annat!

7 Stäng snabbt om du kan. Slösa inte tid. Om du få en bra "response" från henne, stäng.
Annars så lägger hon dig i "bara en vän" listan VÄLDIGT snabbt. De flesta killar "beat around the bush" i månader innan det blir nått. Romantiska hjältar vet va dom vill ha, dom låter tjejen veta det, och dom kör på! Tjejer blir våta för män i action.

Aja , det var ett "stycke" från min bibel.
/// BorgareN^ glhf
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..