1
Trivia Frågor?
Postat av Luttman den 21 Mars 2007, 14:03
7 kommentarer · 611 träffar
Hejsan
Jag har nu suttit och fixat upp en egen trivia bot,
har skrivit in en massa frågor men nu tycker jag det får vara nog med att skriva in egna, så jag vänder mig till er och undrar om ni har några questions.txt, jag vill att dom helst ska innehålla frågor på svenska om tex geografi, och allt sådant. och om någon har så skulle det vara kul med lite Cs (Counter Strike) frågor.
Och till alla er som tänker skriva kolla på forumet så har jag kollat igenom alla 82 (83 med denna) poster så där finns inget av nytta.
och ni som skriver använd google, så säger jag såhär har kollat igenom hur många sidor som helst hittar inget :S (mitt google kan var knas elr jag som sökt på fel)
Om ni hittar något var inte rädda att skicka in en länk,
elr om du har en question.txt med frågor
kan du titta in på #team-infinity.se och skriva till mig ]I[LuttmaN
elr skicka ett meddelande här på fragbite.
MVH Luttman
Jag har nu suttit och fixat upp en egen trivia bot,
har skrivit in en massa frågor men nu tycker jag det får vara nog med att skriva in egna, så jag vänder mig till er och undrar om ni har några questions.txt, jag vill att dom helst ska innehålla frågor på svenska om tex geografi, och allt sådant. och om någon har så skulle det vara kul med lite Cs (Counter Strike) frågor.
Och till alla er som tänker skriva kolla på forumet så har jag kollat igenom alla 82 (83 med denna) poster så där finns inget av nytta.
och ni som skriver använd google, så säger jag såhär har kollat igenom hur många sidor som helst hittar inget :S (mitt google kan var knas elr jag som sökt på fel)
Om ni hittar något var inte rädda att skicka in en länk,
elr om du har en question.txt med frågor
kan du titta in på #team-infinity.se och skriva till mig ]I[LuttmaN
elr skicka ett meddelande här på fragbite.
MVH Luttman