Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cykel Fortkörning?!

Postat av sidewalk den 21 Mars 2007, 11:27
99 kommentarer · 260 träffar
Hejsan alla Freggggbajtare, jag har en lite fråga angående om cyklar,
här är fråga:

Ifall om du har en cykel . en 21 växlad marvil. du är ute och körpå vägen bland alla bilar.
och det kommer upp en skylt som det står 50 och det är en lång j*vla nerförsbacke framför dig. Du har polisen framför dig och du trampar förbi domallt var du kanoch kommer upp i cirka 60-70 km/h . ( bara så ni vet är det verkligen en lååång nerförsbacke)

Så nu till min fråga. vad händer ? tror ni att typ lämpet rycker för jag åker för fort ? För cykel räknas vel som en fordon? . rätt mej om jag har fel men isåfall skulle jag få ungefär 2000-28000 för 10-20 km/hför fort på en 50 väg . (enligt polisens hemsida)

elr ett annat altenativ är att som dom gör på alla mopder . dom dom dra på blåljuset och stannar mej.och säger

Polisen - aa det här gick vel lite fort?
Jag - Ajag tror det
Polisen - Vi måsste tyvär ta in den här och kolla om den är trimmad?
Jag - Jo jag förstår det men hur många växlar kommer ni ta bort då ?
Polisen -ungefär 19 växlar.för du har ju en 2 cykel.( och 2 cykel innebär att själva cykel har 2 hjul)
Och så får jag besikta om den

Skulle vara kul om någon visste !

PES UT / JAG !

99 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 99 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..