Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärleks problem HJÄLP!

Postat av Fredde_fotboll den 20 Mars 2007, 16:13
47 kommentarer · 37 träffar
Kim = Helenas kompis
Helena= Nästan min tjej
Danne=gammla kille

Det börja med att Helena gjorde slut med sin kille. Därför hon börja gilla mig och sen ibörjan flöt allt på jätte mkt Vi kom närmare och närmare varandra:) det var riktigt kul.Sen skulle vi till romme och åka skidor och det var jätte kul på hemvägen byte hon buss och satte sig i den bussen jag satt i och vi satt Tsm vi höll hand och pratade och hade skoj :). Sen nästa dag så börja hon bli lite ledsen. Kim börja tycka att Helena tog mig ifrån kim och kim blev sur på det. Fast jag fixa så vi vart vänner igen. Sen så börja vi ses igen på veckorna Helena sov hos Kim nån gång i veckan och då sågs vi. Och sen gick det nån vecka. Det var nu Måndag och jag skulle sluta kl var halv 2 och hon satt i ett liten rum i korridoren och jobbade, Helena kom ut till mig och vi vänta på att nästan alla från min klass skulle gå ut. Vi satte hos på bänken och höll i handen sen gick det typ en kvart och då sa jag att jag var tvungen att gå fast innan jag gick så fick jag en puss av henne. Kändes bra då förstog jag att vi var på god väg. Gick hem lycklig från skolan. Cyckla hem gjorde annat. Sov. Nästa dag är Tisdag Helena var sjuk då. Fast jag sluta kl 11:50 så jag gick hem snabbt satt mig framför datorn och börja snacka med Helena. Vi snacka om allt möjligt. Sen så börja hon gråta :( jag fråga vad det är och hon svara jag vet inte vad jag ska göra :( Allt går åthelvete. Kim är sur på mig och så sa hon. Och börja gråta lite lätt, sen så titta hon på gammla lunarmejl och hitta lite från Danne och hon börja gråta mkt då :(. hon har det värkligen svårt nu! hon säger att hon vill vänta och det har hon sagt ett lånt tag typ vänta sen ordnar det sig och sen säger hon vänta så blir det så hela tiden. JAG VILL VÄRKLIGEN HA HENNE ! BARA HENNE INGEN ANNAN!!! jag har gjort massor dikter till henne och allt =/

Jag vet inte vad jag ska göra ?
Vad tror ni är bäst?

Hoppas ni fattar :(
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..