Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukaste natten!

Postat av DeQure den 19 Mars 2007, 06:18
27 kommentarer · 98 träffar
Jag har varit med om den sjukaste natten detta året iallafall.

Long story short. Vi stod vi stoppljusen och väntade på grönt, då kom en bil i full fart runt hörnet. Och efter den kom en securitasbil. Vi vände och följde efter. Lite längre fram kom vi ikapp bilarna som då stod stilla. Folket i den jagade bilen hoppar ut och Securitasbilen backar och vänder.. Vi blir såklart rädda och kör efter securitasbilen och kommer fram till en parfymaffär. Vi misstänkte att den jagade bilen försökt på inbrott.

Vi kör omkring lite i stan och kör förbi parfymaffärer med jämna mellanrum för att vi är ju nyfikna såklart, till slut står där tre securitasbilar. Vi bestämmer oss då för att köra hemmåt. Klockan var då ungefär 05:15..

På väg ut på motorvägen så ser vi den jagade bilen tillsammans med en polisbil. Vi kör ut på motorvägen och polisbilen följer efter oss. Den följer efter ett bra tag och efter 10 minuter drar dom igång den där "röda och blåa sirenen" Så jag stannar och får gå ut ur bilen. Min kompis sitter kvar.

Dom förhör oss nu på plats, och vi förklarar allt som hänt..

Jag berättade för polisen att min kompis minns bokstäverna i regskylten. Min kompis ger han bokstäverna och polisen släpper oss..

Att lägga till är att vi "snodde" hans mammas bil för att dra in till Statiol 2 mil härifrån för att äta bara.

Kalla mig mytto om ni vill. Detta är 100% sanning..

Det jag vill veta är: Kan man ta reda på bilens ägare med hjälp av bara bokstäverna, bilmärke och färg?

Edit:

Här är artikel om det :

www.sydostran.se/index.55022–; -1 . html

Länken funkar tydligen inte att klicka på, men om ni är intresserade så kan ni gå in på www.sydostran.se och söka efter det. Rukbriken lyder:

"Väktare avvärjde inbrott på Cara Mia (2007-03-20)"

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..