Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mona Sahlin har tagit över SAP

Postat av 1kk TTl den 17 Mars 2007, 14:25
198 kommentarer · 125 träffar
-
Mona Sahlin valdes till ny partiledare för socialdemokraterna efter avgående Göran Persson. Klockan 19 minuter över 12 på lördagen sade kongressombuden ja - utan debatt.
-

Detta skriver Dagens Nyheter på deras hemsida. Men vad tror Fragbiteanvändarna om denna svarta dag i svensk historia? Kommer Sahlin att lyfta partiet till nya höjder med sin svenskföraktande politik?

"Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommar och såna töntiga saker." Mona Sahlin, 2002.

Personligen är jag ganska kluven i frågan. Som den trogne högeranhängare jag är oroas jag över att S kanske vinner valet 2010, och om Mona sitter som partiordförande då finns det stor risk att landet går under.

Å andra sidan... Så bådar hennes seger gott för Alliansens valseger 2010 - många sossar måste förstå att vi inte kan ha ett land med Mona Sahlin som statsminister.

Vad tycker ni?
Föregående tråd

198 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 198 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..