Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

*** DATORPROBLEM ***

Postat av rape den 17 Mars 2007, 10:55
18 kommentarer · 170 träffar
Tjo, nu är det såhär att jag har ett väldigt irriterande datorproblem som jag verkligen stör mig på. Det började när jag vart på OptoLAN som vart för någon vecka sedan och sedan dess har detta problem jag har stört mig.

Det hela började när vi satt somsagt på OptoLAN och jag glömde sätta på brandväggen som Sp2 (Servicepack2) har. Jag fick fps dropp till 30 ibland och jag kunde inte gå ut på internet utan jag fick starta om datorn hela tiden, testade som min polare sa att ladda hem windows clean och remover men det hjälpte inte speciellt mycket och där sitter man med fryslagg m.m och spelar.

Från och med igår formaterade jag datorn för jag fick nog med detta och det fungerade perfekt enda tills jag spelade ett tag och tabbade ut en snabb gång då började min choke på servern som i normala fall är 0 i choke och 0 i loss höjas till 30-40 varje gång jag vart nära någon, Sen när det vart dags att skjuta så fick jag till och med ms lagg till 250-300 så jag laggade hela tiden som jag fortfarande gör och så får man nog på det och stänger ner cs ja då är det ju en "mod" eller hur jag ska förklara det som ser ut som att jag har Windows 98 installerat medans jag har Windows XP Professional men det störiga är att mitt ljud bara dör också och jag kan inte ändra något i volym kontrollen för den enheten saknas säger datorn och jag måste reebota för att göra om samma sak minst 25 gånger om dagen, Och japp jag har testat med ett flertal anti virus program och trojan program som tex: nod32 & adaware

+++ Bara jag kan sitta framför nätvärket när min dator är igång också

Nu lyder min fråga har någon av er varit med om detta eller liknande som kan hjälpa mig blir riktigt irriterad.
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..