Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ingen respekt alls!

Postat av Fonzii den 16 Mars 2007, 18:56
60 kommentarer · 95 träffar
Hejsan!

Vill berätta om en sak som hände idag.

Vi var fem grabbar i klassen som bestämde oss för att dra o kicka lite fotboll efter skolan. Vi körde "pricken" och snackade lite skit som killar gör. Så plötsligt så råkar jag missa målet och bollen studsar iväg, då ser vi hur en liten unge i ungefär 6 års åldern tar bollen och små springer iväg. Jag hinner utan svårighet ifatt honom och ber honom att ge oss bollen. Men han vägrar och säger att han hittade den så nu är den hans. Tillslut rycker jag bollen ifrån honom och han fäller lite svordomar men vi garvar bara lite och kör på.

Lite senare så kommer samma unge tillbaka, han ställer sig vid målet som vi skjuter på. Vi undrar vad han ska göra, så helt plötsligt så spottar han på våra väskor som vi har vid sidan och springer iväg. Vi blir ju totalt hysteriska eftersom hans fritidsfröknar såg på men gjorde inget alls. Jag skriker lite åt idioterna

"GÖR NÅGOT DÅ ERA JÄVLA IDIOTER!" får jag ur mig

De småskäller på ungen, som inte ångrar det han gjort det minsta.

Jag vet att det har gjorts många trådar om kaxiga småungar och så. Men alltså vad är det som händer med samhället? Detta är långtifrån första gången jag varit med om något sånt här. Och det jag blir mest frustrerad över är att fröknarna/lärarna inte gör något? De bara står där med deras kaffekopp och försöker få lite solbränna?

Så för att göra detta till en vettig diskussion, har ni varit med om något liknande? Hur ska man lösa detta allt mera växande problem? Jag skulle aldrig ha vågat göra något sånt om jag var så liten, är 15. Jag kommer ihåg att man var skiträdd för 9:orna i skolan. Fyfan säger jag bara...

Tackkkkkk!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..