Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har ett problem med Norton.

Postat av despite den 14 Juni 2004, 14:05
12 kommentarer · 228 träffar
Hejsan, jag har ett förjävligt problem med Norton AntiVirus / Internet Security. Det började med att jag imorse startade datorn, Norton ville Liveupdatea men jag valde att den skulle påminna mig om 3 dagar, godkände att mirc,steam,msn fick komma online. Därefter försvann ikonerna nere i högra hörnet, skulle gå in på internet explorer och märkte att det inte alls funkade, kom inte in på en ända sida, misstänkte att Norton spökade så jag testade att försöka connecta till en server, alla servrar var offline, försökte senare connecta till ventrilo. Jag bestämde mig sedan för att ta bort Norton, sökte på Norton i "Sök" och fick bort allt som det stod Norton på, lyckades sedan inte få bort det i "Add/Remove programs", får upp ett felmeddelande där det står att "Det inte går att ta bort programmet och att Windows Installer inte har installerats korrekt". I alla fall har jag 2 olika OS, Win98 och WinXP, testar att gå in i Win98 och det funkar där, där funkar ALLT som det ska, använder Norton i WinXP nämligen. Försökte sedan gå in på MSN och fråga några kompisar, där står det att jag inte kan connecta, "Felsöker" då msn och det står att det ända som kan påverka MSN är "Norton Internet Security". Det är ju omöjligt tänker jag, allt är ju borta, har tagit bort allt, ändå så funkar det inte, tittar i "Program som är igång i aktivitetshanteraren" men ser inget där heller, inget Norton, vet inte vad processen heter i Aktivitetshanteraren heller så jag kan inte stänga ner det.

Någon som kan säga vad processen heter, eller som kan hjälpa mig? Skulle vilja kunna spela cs igen ;<

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..