Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den mystiske tjejen

Postat av Fortehwin den 15 Mars 2007, 00:58
74 kommentarer · 36 träffar
Först och främst så vill jag understryka att jag fullständigt struntar i om ni tror jag myttar nu eller liknande, kan till viss del förstå er pga alla trådar som gjorts.

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––-

Anyway, det hela började förra helgen på fredagen när jag skulle ut och festa lite med polarna. Vi brukar alltid göra något kul på helgerna tillsammans eftersom det är det enda som får en att slappna av ifrån skola och annat drygt (vi är 17).

Så efter jag käkat mat med familjen och klockan är ungefär 18.30 så springer jag upp till övervåningen för att duscha och fräscha till mig helt enkelt. Frillan fixas och favorit byxorna åker på, nån random tjocktröja jag köpte i thailand för 1 år sen och parfymen som man alltid kammar hem brudar med. Mobilen ringer och jag får veta att folk har börjat komma till ställetvi ska vara på, som är en tjej kompis lägenhet btw. Snabbt tar jag på mig skorna & jackan och vrålar hejdå åt morshan och company.

När jag senare befann mig på bussen så tänkte jag att det skulle vara riktigt nice om man träffa en tjej man tyckte om _på riktigt_ denna sköna helg och att inget bråk skulle inträffa. Så tänker jag iofs varje gång men ändå.

Jag hoppade av bussen och gick till våningshuset där lägenheten låg. Det första jag möttes av var en kram av min fulla kompis Petter som svamlade om att han hade hela sitt liv framför sig. Men jag pallade inte engagera mig i han just nu utan var på jakt efter nånting helt annat. Så ner i soffan och bärsen öppnades, självklart hade man prillan inne så det skulle bli en riktigt fest känsla. Musiken var väl rätt okej, mest hiphop och techno fast det funkade ändå eftersom det var många kända låtar man kunde dansa till. Folk börjar rusa in och jag börjar fundera på om den här lägenheten kunde hålla så många personer :p.

Tiden gick och vi hade rätt så roligt, det fanns många heta tjejer men ingen man fastnade för så där. Jag bestämde mig för att gå ut och röka på balkongen och förhoppningsvis få lite frisk luft. När jag kommer ut står en brunett och lutar sig mot räcket, hon titar på stjärnorna eller whatever så jag ställer mig bara bredvid och tänder på ciggen.

Inte fan hade jag den blekaste om att hon skulle vara den vackraste varelsen på jorden så jag ansträngde mig inte ens för att börja prata med henne. Efter nån minut hade gått så tittade jag på hon.

BAAAAAAAAAAAAAAAM, helvette tänkte jag.

Hon hade sjukt vackra ögon och jävligt fina drag, läpparna liknande Angelina Jolie's (om ni fattar vad jag menar;). Resten var kroppen var inte heller helt fel men jag sket i det för om man ser ut så där i ansiktet spelar det ingen roll om man har en 80årings kropp tänkte jag.

Så vi börjar snacka (hette Tanja btw), hon skrattade åt ett skämt jag lyckades få till och jag blev nästan knäsvag när jag såg hennes leénde. Holy shit, tänkte jag, den här bruden MÅSTE ju ha en kille. Efter ett tag så frågade jag hon om var hennes pojkvän höll hus som lämnade henne alldeles ensam här på balkongen i mörkret. Hon förklarade att det hade tagit slut för hon och han för 2 veckor sen. *YES thats what im talking about* trodde jag att jag tänkte, men råkade säga hah, tur att hon skrattade i alla fall.

Det hade gått cirka 25-30 minuter och båda frös rätt hårt så vi bestämde oss för att gå in och sätta oss i soffan. Allt flöt på bra och gissa om inte lugn låten kommer i stereon. Jag drog den där "aaah fan vad trött jag är (och tog armen över hons axel)". Det funkade finfint och när refrängen kom (mario vazquez - gallery) så närmade jag mig henne och vi började pussas och hålla på.

Allting var så jävla perfekt och jag var så sjukt nöjd med min kväll, trodde väl att den här tjejen var seriös. Då ser jag plötsligt hur hon tittar på klockan och ställer sig upp, hon pussade mig på kinden och gick iväg. Aah jävla tjejer, dom ska alltid hålla på och sminka sig fastän dom ser så fina ut, täntke jag och kände mig manlig.

Tiden gick och jag märkte att hon inte kommit tillbaka, det hade trots allt gått 10 minuter. Har hon stuckit eller är hon en långskitare? tänkte jag och började gå mot toaletten. När jag öppnade dörren var det ingen där så jag fortsatte att leta överallt men hon syntes inte till.

Jag började småspringa ut ur lägenheten för att kolla om hon var utanför och pratade i telefon eller något liknande men icke.

Det var det sista jag såg av den där jävla bruden och jag kan inte sluta tänka på hon. Det har gått 6 dagar och jag har fortfarande inte hört om vem hon var eller liknande.

Hur fan ska jag göra, blir galen snart. Har nåt liknande hänt er när ni börjat gilla en tjej?

tack på förhand allihopa, hejs :/.
Föregående tråd
Nästa tråd

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 74 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..