Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

360 och wii spelare rädda för PS3?

Postat av Barbapappa_swe den 14 Mars 2007, 23:39
111 kommentarer · 49 träffar
Satt just och såg ännu en av dom miljontals anti ps3 videorna på youtube. Och började fundera. Om nu wii och 360 är så otroligt mycket bättre än ps3 varför måste dom då klaga så mycket på ps3?. Är det inte bara ett tecken på svaghet? eller kanske måste dom överbevisa sig själva att dom inte slängt bort sina pengar på antigen wii eller 360? Själv tycker jag att wii och 360 båda är två utmärkta maskiner och har aldrig klagat på någon av dom, men jag tycker absolut för min del att ps3 är den bästa konsolen för mig. Men när man säger att man ska skaffa ett ps3 så får man bara höra massa klag på pris, storlek och allt möjligt. På nått sätt tycker jag att det visar vilket otrolig konsol playstation 3 verkligen är om folk måste snacka skit om den bara för att få sitt eget system att se bättre ut.

Ps: vem har förhandsbokat eller kommer köa för ett ps3 den 23:e?
Föregående tråd
Nästa tråd

111 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 111 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..