Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smöreri för brudar

Postat av aXs den 14 Juni 2004, 03:34
197 kommentarer · 247 träffar
Jag var inne på den tabubelagda kanalen #try.se i hopp om mix.
Direkt ser jag i stora bokstäver "In i #tortoise och idla, dom är tjejer och vill ha Q.."
Jaha? Dom är tjejer?
Helt plötsligt börjar annat folk skriva (som bara idlar i kanalen) "IN O IDLA I TORTOISE, HJÄLP DE SÖTA TJEJERNA ATT FÅ Q :):):).."

Detta gör dessa killar för att få adda tjejerna på MSN och sedan försöka fiska nakenbilder. Det är ju otroligt.
(NOTERA) Hälften av dessa s.k Tjejklanerna är inte ens tjejer, utan utnyttjar bara tjejernas sällsynthet inom datorvärlden. Endast för att skaffa idlare, warservers, spons och hit och dit.
Detta är inte riktat mot tjejklaner, utan mot killar som smörar *****t av sig inför dem.
- "Ni tjejer e för söta för att sitta in o spela datorspel, ni borde vara ute o låta pojkarna få se (eller smaka) era skönhet" (notera, era skönhet?)

Vad är detta? Varför skriver man detta? - Jo, för att få tjejernas MSN, Steam(friends).

Fan lägg av nu, man börjar ju undra vad som försigår där inne.
Visst, jämställdhet är bra, men det är när både killen och tjejen har samma förutsättningar. Inte att tjejerna (som inte haft samma förutsättningar) ska få all uppvaktning.
För att få en warserver skall man bevisa att man är värd den, genom att spela bra (!), inte genom att ha vågade bilder på sig själv.

Jag vet att många kommer ta åt sig av detta, kanske t.om du som skrev "ni tjejer e för söta .etc".

Jaja. Det var allt för mig
(sluta smöra!) Peace brothers (-(-_(-_-)_-)-)
Föregående tråd
Nästa tråd

197 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 197 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..