Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börjar livet om efter döden?

Postat av Låst Konto 49333 den 14 Mars 2007, 02:42
24 kommentarer · 420 träffar
Jag har funderat på detta ett bra tag sedan jag diskuterade denna fråga med mina vänner.

Vad händer efter döden?

Jag kom fram till att livet början om, precis som vanligt.. Alltså, du har levt ett tidigare liv EXAKT likadant som du lever just idag.

Om ni inte förstår mig ska jag ta och förklara lite fakta omkring detta.

Vi säger såhär, jag är 15 år mina föräldrar fick mig när dom var 19 år och nu är dom 35 båda två.

Jag orkar inte börja från morfar osv så ja börjar från mamma och pappa :)

Men iaf, om min pappa och mamma dör nu då börjar dom leva när deras föräldrar har dött och är i den åldern dom fick dom och skaffar dom i samma ålder..

Alltså nu har mina föräldrar dött, Ingenting har hänt ännu.. Åren går och inget händer.

Men Sedan efter 19 år, DÅ dör JAG. Jag dör pga att jag ska bli mina föräldrars förstfödde son. Alltså är mina föräldrar 19 år och jag föds om på nytt.

Det som är spännande med detta är att det faktist kan stämma, det kan ju vara det som gör så att man kan se in i framtiden :)? Eller så kallad "Deja Vu".

Om det nu är så att detta jag kom på stämmer då skulle det vara VÄLDIGT intressant faktist, pga att man vet exakt när man kommer att dö efter sina föräldrars död :)

Det roliga i det hela är att, dör du innan dina föräldrar är det antagligen i en sjukdom eller att du blir mördad. Det jag syftar på är om man dör en vanlig död, såsom att somna in.

Det jag menar är att om man dör innan sina föräldrar så börjar man inte leva innan föräldrarna dör och blir 19 år igen :) Eller så är det för att mamman har dött och pappan lever men att mamman föddes före pappan och skaffade barnet med en annan man än pappan.

Det är iaf vad jag tror:) är det någon som håller med mig?
Eller har ni egna synpunkter om vad som händer när man dör eller hur a.. vad som helst som rör denna diskussion :) Skulle vara kul och se hur många här inne som finner denna uppfattning intressant.

Mvh
2
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..