Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål

Postat av Leka den 14 Mars 2007, 01:59
26 kommentarer · 248 träffar
Hej Ali heter jag och jag är 20 år gammal, idag 12 tiden i natt då, jag på mcdonalds på vasagatan. Jag, tjejen och 3 av hennes tjej kompisar och en kille som jag knappt kände. vi var på en iranie grej i risne efter som de är iransk nyår snart och tjejen kommer från iran, så jag följde med sälskap. Jag sitter och äter på donken innan jag skulle hem. Jag sitter med ryggen vänd mot en kille, alltså han sat bakom mig 180 grader, plöstligt jag känner nån som tar på min rygg och då vänder jag mig och hör att killen frågar "får jag låna din mobil?" jag säger tillbaks då "Nej tyvär du får inte låna min mobil" och jag märkte då han va dråg på verkad, hans betende visade de tydligt och klart, han utalade väldigt långsamt, ( han var svensk och var ca 28 år gammal).Hur som helst, efter att jag hadde sagt att han inte fick låna mobilen så ställer han sig upp och tar av sig sina headseat till hans mp3, och försökte strypa mig med dom mendans jag satt ner, min tjej sa åt mig, kolla bakom dig, ja ser vad han försökte göra, jag ställer mig up, folk kommer i mellan men han försökte putta mig på bordet, så de som jag gjorde som reation var att jag skallade honom på hans näsa så jag själv blödde, men hans näsa va dränkd av blod, hur som helst, anser ni de som själv försvar?
gjorde jag rätt eller tog jag i för mkt? för att av slump jag såg han senare vid T-centralens spärrar, han stod med 2 ambulans män och 3 poliser och pratade, samt blödde han näs blod. sry för mina slarvfel, har lite ont i huvet, ville bara få ut de jag hadde i hjärtat puss på er alla och snälla, jag vill inte höra omogna komentarer,
please :) ha de alla
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..