1
Sönderslagen
Postat av sockis den 13 Mars 2007, 16:50
37 kommentarer · 52 träffar
Hej jag har slått sönder 4 möss på ca 1 månad. Det började för 2 år sedan då jag fick en mus i julklapp. Den musen hade jag haft i ca 2 år, tills en månad sedan då jag slog sönder den. Efeter det har jag köpt 3 ny dimondbacks och slått sönder. När jag slått sönder den första visste inte vad jag skulle ta mig till! jag var stressad, arg och ledsen. Men när jag slått sönder dom andra 2 var det inte lika farligt. Det har jag inte en aning om. Anledningen till att jag skrev denna tråd är att jag slog sönder den 4:e musen igår och då kom jag och tänka på detta.
Nu undrar jag ni som slått sönder era gaming möss hur mådde ni efter?
Jag vet att ni säkert tänker så här Bortskämmda jävla skitung. Men jag har betalat vartenda öre av dom där mössen själv.
#30 Nej jag är inte som den där tyska ungen. Jag bankar bara musen hårt i bordet en gång. Men efter ett par gånger så går den sönder. Så jag får inga extrema utbrott :)
Puss o hej!
Nu undrar jag ni som slått sönder era gaming möss hur mådde ni efter?
Jag vet att ni säkert tänker så här Bortskämmda jävla skitung. Men jag har betalat vartenda öre av dom där mössen själv.
#30 Nej jag är inte som den där tyska ungen. Jag bankar bara musen hårt i bordet en gång. Men efter ett par gånger så går den sönder. Så jag får inga extrema utbrott :)
Puss o hej!