Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vart går gränsen?

Postat av dellhem den 12 Mars 2007, 17:32
17 kommentarer · 136 träffar
Har funderat lite på en grej i kke 10 år och inte föränn nu har idén om att lägga upp en forumtråd på Fragbite slagit mig!

Tänk er in i situationen.

Ni står på en platå av något slag som befinner sig i markhöjd, platån höjs upp 1cm var 10nde sekund. Precis innan ni tror att nästa steg blir för högt för att hoppa ska ni hoppa av platån.

Varför jag funderat på det här är bara för att jag tycker 1cm är sån liten skillnad så om man skulle våga hoppa från 2.13 meter, varför skulle men inte kunna hoppa från 2.14? Men om man tänker så så skulle man ju kunna hoppa hur högt det än var!

Så, vart går gränsen?

Blev kke lite luddigt men jag tror ni hajjar.

EDIT: Var länge sen jag var aktiv här och det här var den senaste tråden jag gjorde men den fick inte den fart jag trodde så jag kan omformulera lite.

Du sitter och käkar makaroner. När blir du så mätt så att du omöjligen kan svälja en enda makaron till? Alltså, hur svårt kan det va att svälja en makaron? Det spelar väl ingen roll hur mätt man är? Eller?

Om vi säger att du ätit 1337 makaroner så borde du kunna trycka ner en 1338onde & en 1339onde osv, osv.

Förstår ni nu?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..