Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumma saker

Postat av expoze den 11 Mars 2007, 16:57
27 kommentarer · 108 träffar
Det var såhär att idag den 11 mars så fick jag ett MMS från killen som köpte min förra lägenhet, fredagen den 9nde mars så hade en 9a dykt upp på hans vägg, jag trodde att han hade skrivit dit det själv men när jag kollade närmare så såg det ut som om det var lim som hade torkat och det var jävligt detaljerat, absolut inte gjort för hand. Det sjuka är att det var 9nde mars 06 jag tapetserade om väggarna i hemmet. När han flyttade in så frågade han om han behövde veta något om huset eller nåt och jag som inte hade märkt något sa självfallet nej men gav honom numret för säkerhets skull. Det är inte första gången sånthär händer mig, jag har haft upplevt sånthär många gånger, ljud, ansikten, tillochmed blod som har dykt upp på golv, fast inte i samma hus. Är hemma hos min mamma nu och har inte med mig usb-kabeln till datorn så bild finns tyvärr inte ännu men det kommer.

tror ni på spöken eller liknande? har ni varit med om det själv någon gång?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..