1
P-piller, Svarta hårstråN?
Postat av GODSPIRIT den 9 Mars 2007, 15:31
283 kommentarer · 1 634 träffar
Hejsan allesammans.
Jag tänkte bara höra med er.. Ja har råkat ut för en rätt pinsam sak eller vad man ska säga ..
Hur som helst så slog jag och en polare vad om vem som kunde äta flest P-piller.. (Vi stal några av hans flickvän om ni undrar),
Jag fick i mig två och en halv karta .. Och han fick i se cirkuz en och en halv..
Och nu efter ungefär två veckor så har de börjat växa svart hårstrån på både mig och han, Och de är inte så man tänker "Äsh de där syns inte," Utan de är bäcksvarta hårstrån.
Jag tar mig inte själv som en människa utan som ett djur, Så svarta hårstrån har jag fått..
Och min fråga är ; Kan de ha och göra med P-pillrerna?
Eller har vi båda hamnat i puberteten för andra gången?
Och vad ska jag göra?, Ska ja åka till sjukhuset?
Eller ska jag vänta och se om dom försvinner?
Svara ärligt, Seriösa svar tack / `HAidi
#100 zmeekt Grattis. =) fn1zz ..
Ärligt, Jag myttar inte .. De här är sant! .. jag vet fler som har vart med om samma sak.
Jag tänkte bara höra med er.. Ja har råkat ut för en rätt pinsam sak eller vad man ska säga ..
Hur som helst så slog jag och en polare vad om vem som kunde äta flest P-piller.. (Vi stal några av hans flickvän om ni undrar),
Jag fick i mig två och en halv karta .. Och han fick i se cirkuz en och en halv..
Och nu efter ungefär två veckor så har de börjat växa svart hårstrån på både mig och han, Och de är inte så man tänker "Äsh de där syns inte," Utan de är bäcksvarta hårstrån.
Jag tar mig inte själv som en människa utan som ett djur, Så svarta hårstrån har jag fått..
Och min fråga är ; Kan de ha och göra med P-pillrerna?
Eller har vi båda hamnat i puberteten för andra gången?
Och vad ska jag göra?, Ska ja åka till sjukhuset?
Eller ska jag vänta och se om dom försvinner?
Svara ärligt, Seriösa svar tack / `HAidi
#100 zmeekt Grattis. =) fn1zz ..
Ärligt, Jag myttar inte .. De här är sant! .. jag vet fler som har vart med om samma sak.