Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Om alla vore som du?

Postat av LeoL den 6 Mars 2007, 17:26
17 kommentarer · 246 träffar
Hej alla roliga människor som vill bidra med ett inlägg till den här tråden. Har du inget vettigt att tillföra denna lilla "lek" så kan du ju läsa vidare i någon annan tråd istället! Jag tänkte nämligen att ni skulle skriva en liten berättelse om hur saker och ting varit om alla var som du, beteendemässigt sett.
Alla har väl en gång tänkt "Om alla kunde göra som jag nån gång...?" för att sedan inse att det skulle nog bli pannkaka av allt ihop i alla fall.
Men OM alla var som du vid ett speciellt tillfälle som rör flera människor, hur skulle då händelsen i sig påverka situationen?
Syftet med den här tråden är att jag vill att ni ska visa hur olika saker skulle kunna bli bättre och sämre om något sånt här skulle ske. Främst i syfte för att på ett bättre sätt påpeka vad andra kan göra för fel som drabbar människor helt i onödan. En annan anledning är att jag av nyfikenhet undrar vad tråden kan ge för svar och se vad NI kan lära andra!

Jag har gjort ett antal kategorier med undergrupper vars undergrupper ni kan använda er av för att inte sprida oss allt för mycket så att vi lättare kan diskutera tillsammans. Ni får gärna använda er av andra ämnen om ni vill!
Här har du kategorierna...

EVENEMANG:
Större LAN
Festivaler och mässor
Discon, fester och uteställen
Fotboll-, hockey- och andra sportevenemang
Övriga.

DATORER, SPEL OCH INTERNET.
WoW - in game, forum och dyl.
CS - in game, forum och dyl.
Fragbite.
Lunarstorm
MSN
Övriga.

SOCIALT:
Skola och jobb.
Hobby och Fritid
Religion och Politik
Stil och smak!

Så, om ni vill diskutera något annat, så gör det, men det vore roligare om ni tog något av detta, gärna relaterat till CS och Fragbite, för det är ju det, det här forumet handlar om mest så.

Själv så väljer jag att skriva om större LAN och då dreamhack!
Hade alla varit som jag så hade det varit mindre skrik och stoj men dock mycket mer spring mellan raderna för att träffa cs-polare osv som man inte träffat IRL innan. Det hade delats mer musik och massa porr på DC och långt mycket mindre filmer!
Toaletterna hade inte varit nerpissade och fullt med annat otäckt som man ser där, inga "raider" mot statiol hade skett men dock hade de fått sälja massor med extra snus och cigaretter. I alla spel-turneringar hade alla ruschat på som idioter och pendlat upp och ner i skill men inte haft någon vidare prestanda. Folk skulle försöka sälja bilar på dreamhack.trade och spela wow fem minuter åt gången varje timme för att inse, och komma på sig själva med att det jag sysslar med nu hör inte till LAN.

Jag har inte läst igenom det jag skrivit så det kan se lite konstigt ut med stavfel och grammatiska fel. Ska du klaga så gör det någon annan stans istället för att förstöra tråden! Tack för mig!

Ordet är erat, fragbitare! Släpp loss pianofingrarna och låt de göra ett jobb! Håll en god stämning i tråden och gör inga påhopp mot någon och skriv gärna lite skämtsamma inlägg. Men håll er inom lekens ramar!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..