1
Nytt graffekort, flimmer efter ett tag!
Postat av kn0w^ den 5 Mars 2007, 22:10
15 kommentarer · 281 träffar
Ja, det är såhär att jag har nu skaffat ett nytt graffekort, ingen stor förbättring men det är bättre än det förra iafs, Det nya Graffekortet är ett ATI Radeon X1650 PRO-series, När jag satt i graffekortet i datorn och instalerat drivrutinerna tänkte jag att jag kunde väll spela WoW ett litet tag, jag satt och spelade i kanske 1 timma när det helt plötsligt började flimra och blinka i marken, så jag startade om WoW och det var fortfarande samma problem. Jag frågade i min gille om dom hade några tips, en kille länkade en sida där det fanns nå program för drivrutiner lr nå shit (jag är inte så värst datakunnig,) Jag har också instalerat om mina drivrutiner 3-4 ggr och jag har laddat hem nya, men när jag laddat hem detta programm som jag nu börjar förstå var drivrutinerna bara att dom "valdes" eller vad man ska säga, Automatiskt. Problemet kvarstod. Nu undrar jag om ni har några tips på vad jag borde göra? Eller kan det vara så att det är nån krets lr nått som har krashat? Snälla säg era "tips"..
EDIT: Vill tillägga att det inte bara är WoW som krånglar, Det kan vara Ikoner och bilder också,
EDIT: Vill tillägga att det inte bara är WoW som krånglar, Det kan vara Ikoner och bilder också,