Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
han är ett mindfreak det han gör är inte verkligt osv och det är inte heller det han vill få fram yeah kolla på mig jag kan trolla på riktigt asså!!!111ett
han är grym på att trixa med speglar och lura människors hjärnor =)
Dem filmar inte insidan på honom, ifall det skulle ha vart på riktigt så skulle det spruta blod överallt, han skulle ha dött på störten och köttslamsor skulle hänga från honom.
klart att det inte är på riktigt, det förstrå ju varenda människa. och att publiken är med på krejjen är oxå solklart, eftersom många är med som publik i andra criss angel klipp.
men det är fortf skitbra gjort, man (jag iaf) ser inte att det är datoranimerat.
Den där han svävar bland hustak såg ju så äcklig fake ut att ni som säger att den e sinnesjuk måste skämta?
Man ser ju att de är videoeffekter och statister..
Samma med den #0 skrev fast den är bättre gjord (förutom att de är en plastsåg som skulle fastna på riktigt och at de inte kommer nått blod)
de där har jag liksom sett på Matrix, vad är skillnaden mellan matrix och det där, båda är inspelade och datagjorda, liksom varför säga "fake" tror ni allvarligt att han kan flyga.. :P
#68 Enda problemet är att det var ganska längesedan jag hittade den och har inte kvar den, den borde ju finnas på någon torrentsida eller youtube eller liknande :pP
det där e inte fake.. om man övar så kan man lära sig att hålla tillbaka allt blod och därmed kan man skära av vad som hellst! sen när man blir hel igen måste man stå o hålla kroppsdelarna emot varann i minst 30sek i varmt vatten, så gnids dom ihop igen. herregud va oallmänbildade ni är!!!11
HELT sick asså, man blir nästan irriterad. För att man inte fattar hur han gör. Det MÅSTE ju vara fake, alla vet att det inte går att sågas i 2 bitar och fortafarande leva efteråt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
90% av starwars III filmen är datoranimerad, bara så du vet.
Rätt svar: Han går helt enkelt itu, han är i två delar, så är det! För ingen tror väl att det inte är fejkat med illusioner?
Seriöst.
Tror dock publiken är med på det.
han är grym på att trixa med speglar och lura människors hjärnor =)
helt cp <3
men det är fortf skitbra gjort, man (jag iaf) ser inte att det är datoranimerat.
ok de va faktiskt RIKTIGT sjuk :P
Man ser ju att de är videoeffekter och statister..
Samma med den #0 skrev fast den är bättre gjord (förutom att de är en plastsåg som skulle fastna på riktigt och at de inte kommer nått blod)
http://www.snabbstart.com/film /398e90612b
(hade redan vart uppe)
Det är inte möjligt men det går ju ändå.. ALLTSÅ.. ååh ;P
Men som folk redan sagt Illusion