Tjenare! Det här är riktat främst till dom som har erfarenheter inom området.
Kan väl börja med att jag har tränat i ca 4 månader nu, och har börjat bygga upp en grund. Nu känner jag att jag vill prova på kreatin och se om det ger någon bra effekt på mig (som jag har hört att det inte gör på alla).
Så jag undrar om någon har något bra tips på något bra kreatin och hur man ska använda det.
För att skapa en diskussion av detta så kan ni ju skriva vad ni tycker om användning av kreatin?
Tack för mig //henke
det är den bästa blandningen för du behöver protoin för att
bygga muskler.druvsockret gör att det går utt snabbare
i blodet.annars om du ska köra v800-kreatin
DU kan annars köra kre-alkalyn från fairings, man blir grymt mkt starkare (jag blev det iaf) ökade från 80-100 i bänk på 3.5 månader.
Bör dock sägas att vid sådan ökning av stryka, så hänger inte leder och ligament med, så kroppen skadas, jag skulle inte ta det kreatin igen, eftersom jag skadade vänster axel lite efter det :)
Over and out ;)
Tänk på att dricka mer vatten när du tar kreatin. Då det är vätskedrivande. Att ta kreatin utan att träna är också helt onödigt. Om du inte ska träna på en vecka, skippa kreatinet den veckan.
När du använt dig av kreatin i 10 veckor ska du göra ett uppehåll på minst 10 veckor.
Det där som #11 säger är ett antagande som är nästan accepterat, men det finns inget bevis på att kreatin ÄR farligt att ta över 10 veckor, men det finns heller inget bevis på att det inte skulle vara farligt, bilda dig en egen uppfattning, läs på sidor som är opartiska.
#12. Ok, det fungerar bra på mig :)
Som vissa andra har sagt så är Star Nutritions bra. Finns att beställa på gymgrossisten.se.
visst kreatin är bra på ett sätt med dåligt på ett annat
man orkar mer med kreatin för du förskjuter mjölksyran i musklerna
MEN du behöver mjölksyran för att bygga muskler och. När man får mjölksyra så säger musklerna ifrån att dom inte orkar mer !!!!!!!!!
#0 Det enda rätta här, för här sitter tjocka datanördar som går in på någon random sajt bara för att skaffa lite restecpa här inne så. In på denna sidan.
http://www.ast-ss.se/styrke_tr aning
Äter själv Kreatin. Ett tips, ät direkt efter du har tränat, du har samma förbränning i kroppen som under ett träningspass.. Nu, jag tar Star Nutrition Kreatin. Känner det själv, du kan till exempel köra 2 bicepspass i veckan, du är inte helt död efter ett. Och ni som nu anser att ni är starkast på fragbite, så kör ni inte ordentligt om ni pallar ett bicepspass direkt dagen efter. GL HF #0
Så in där och titta, på styrke och kreatin grejzimojzi.
http://www.ast-ss.se/styrke_tr aning
#25 blomman, go ahead, använd efedrin om du tkr det är kul.
Hahahaha jag trodde också han typ råka skriva fel....fan va kul
PROTOIN
varför skulle han vänta?
kroppen producerar själv kreatin.
köp VAULT eller v12 imo.. det funkar garanterat har själv testat vault det smakar fan men man känner att det funkar iaf..
men tro inte att du ökar 20 kg bänkpress för det.. du blir med uthållig.. du kommer att känna av att du får mer ork iaf.
sluta ge råd om ni inte vet okay? ;-)
*EDIT* man är inte fullvuxen när man är 17-18 år heller för den delen #10..
synd om dig.
#0 varför ska du ha onormala höga halter kreatin i kroppen??
varför fuska på de viset?
va helt ren istället, och bygg.
om du skulle försöka få i dig den mängden kreatin som du får i dig om du tar piller/pulver så skulle du behöva käka cirka 5kg kött. och de kan du inte få i dig på vanlig väg.
du har bara gymmat i 4 månader..de är inte mycket.
nybörjare får alltid resulta och varför ska du då ta kreatin?
kreatin är till för folk som har tränat länge och vill ha den sista lilla pushen.
du kommer få resultat what so ever..såå skit i kreatinet.
BYGG RENT!!
Mjölksyra får man när man utmattar muskeln!! alltså när man kör många reps!! många reps=utmattning=mjölksyra=musk elnedbrytning..
Och ett tips till #0. kör inte mycket kreatin för du förlorar styrkan du fått när du slutar med det !
Tack å hej!
vi har tillräkligt många nybörjar trådar.
folk på fragbite kan inte söka.
hahaha:D jo lilla gubben..de får man.
i en vanlig gainer/protein-drink så är de 25-30g protte.
Kör med kre-alkalyn så får du bara ut det bästa av det, skit i monohydrat och sådana saker om du nu inte bara tänkte ta kreatinet bara för en sak, du har hört att man blir fett stor och det binder vatten som fan.
För så enkelt är det inte att träna.
That's fact.
3-5 veckor är för lite. De flesta rekommenderar att man tränar 10 veckor med kreatin. Sen 10 utan. Sen med, osv.