Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1000:e kommentaren

Postat av Cliff den 3 Mars 2007, 04:15
72 kommentarer · 203 träffar
Det började en varm sommardag i juli år 2003, året som tillhörde Schroet Kommando. De vann alla event de var på, och det var också detta året jag började intressera mig ordentligt för CS på tävlingsnivå. Självklart är det då oundvikligt att stöta på FragBite, Sveriges största hemsida för Counter-Strike. Om jag inte minns fel var det en artikel om hur man sköter sin in-gameekonomi vid seriöst spelande som lockade. Jag blev medlem och började så småningen om också självklart börja skriva kommentarer och senare också forumposter.

Nu, 3.5 år senare, börjar det bli dags för min tusende kommentar. Säga vad man vill, men gränsen är ändå speciell och mytomspunnen, inte minst tack vare 1000-klubben. Detta är ett hjärnspöke för mig, jag vet helt enkelt inte vad eller hur jag ska posta milstolpen! Det känns ju dumt att bara skriva "Min 1000:e kommentar!" eftersom man då endast postar i detta syfte och alltså ingen riktig kommentar. Kanske lägga till en edit där det står
"Btw, min tusende kommentar :D" för att visa andra att man faktiskt har nått gränsen. Det känns dock lite B att editera ett inlägg när man redan innan man skrivit det vet att man ska editera.

Jag undrar hur ni där ute gjorde/kommer att göra med er tusende kommentar.

Är det en viktig fråga?

122 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 72 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..