Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Virus/Trojan

Postat av Vez. den 28 Februari 2007, 21:07
7 kommentarer · 258 träffar
Tja Fragbite!

Jo, nu är det såhär att jag har lyckats skaffa mig ett virus/trojan. Ja, jag har sökt i forumet men jag får fram så jäv*a många trådar och jag har inte tid att kolla igenom varenda än.

Vad gör viruset/trojanen?

Viruset/trojanen byter min framsida till en helt Wieeerddo + att den ger mig pop-ups vart 10minut, trots att jag inte är inne på internet!?

Jag har scannat med, Ad-aware, AVG, Ewido, Norton, Avast och jag har tillochmed försökt med en systemåterställning, dock funkar inget av dessa hjälpredor.

Jag har också läst om det viruset/trojanen jag har på olika sidor där det säger att risken på den är medel och den gör det som jag beskrev i början + den laddar ner filer? :S

Namnet på viruset/trojanen slutar på .zod eller .zol ... någonting liknande. Vill ni har mer information om det, säg bara till så kollar jag upp det!

Onödiga kommentarer ignoreras!

Hjälp, tack!

*Edit* Kollade upp vad viruset/trojanen slutar på... > .Zlob
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar