Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PimpGubbe

Postat av stekeke den 28 Februari 2007, 14:07
155 kommentarer · 51 träffar
haha, lite skojj det som hände för mig och mina polare för några veckor sen. Vi tänkte driva lite med tragiska fjortisar på chat.snyggast.se och vi hette typ "Sexig_babe_17". Vi fick allafall ett mess av en kille som skrev ungefär "Jag kan lägga benen bakom huvudet så att det ser ut som en boll, sugen på att se?". Vi trodde att han drev men vi addade hans msn allafall, när han slog på cammen fick vi en chock, ni får kolla själva:)

http://www.imagewoof.com/view_ image/ab00c1403/HAHAHA2.JPG

Hursomhelst, tycker ni att han har samma rätt som oss att pimpa på snyggastchatten? =)

*EDIT*

"Att ta creds för något som du hittat i flashbacks humorarkiv är bara tamt. Skillnaden mellan flashback och fragbite är som så att vi har helt skilda regler i forumet.

Tråd låst." - Postat av andrewh, Fragbite polis.

mitt svar: Killen som kan hantera sin makt... Jag har faktist ingen aning om vadfan flashback är och dedär jag har postat nu har hänt _MIG_ på riktigt och jag kan bevisa det, ni förstår jag kan enkelt logga in på den msn adressen som andvändes (soet_malin@hotmail.com) och bevisa det var vi. SEN har jag ingen aning om den här "bollen" har känt för att visa sina talanger för någon annan person som har reagerat på samma sätt som oss (printa det och hosta det på ett forum). Men det är SJUKT omoget av en fragbite polis att sitta och ljuga fasst han inte har någon aning om vafan han håller på med... att ni har andra regler än dethär "flashback" är en sak, och det accepterar jag, men kom inte och säg vad jag har varit med om och inte.
Föregående tråd
Nästa tråd

155 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 155 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..