1
Klippa sig själv
Postat av nuppi den 9 Juni 2004, 18:54
27 kommentarer · 227 träffar
Jo det är så här att jag köpte en hårtrimmer (200:-) för ett tag sen för att klippa mig kort, och har nu helt slutat att gå till frisören. Jag klipper mig väldigt kort, ca 1 cm, så det är tämligen enkelt att klippa sig själv. Bara ställa in på en längd å köra fram å tillbaka :). Problemet är att just när man är nyklippt och fram till ca 2 veckor efteråt så ser ju frillan ganska platt ut, som en matta ungefär, tills hårstråna börjar växa lite randomlångt så det ser lite spretigare och normalare ut.
Tänkte att det måste finnas nån som klipper sig själv eller klipper andra som har något knep på hur man får en kort frilla att se mer livlig o spretig ut? Känner till dom där tandade saxarna men vet inte om det funkar på väldigt korta frisyrer?
Känner mig lite på latsidan men får väl försöka få tag i en frisör om ingen kommer med nåt. ktack!
Tänkte att det måste finnas nån som klipper sig själv eller klipper andra som har något knep på hur man får en kort frilla att se mer livlig o spretig ut? Känner till dom där tandade saxarna men vet inte om det funkar på väldigt korta frisyrer?
Känner mig lite på latsidan men får väl försöka få tag i en frisör om ingen kommer med nåt. ktack!