1
Video editering
Postat av Modi den 24 Februari 2007, 15:43
11 kommentarer · 60 träffar
Jag söker efter olika video edeterings program. Så enkla som möjligt skulle jag föredra :) Eftersom jag frågar här över fragbite efter olika program så förstår ni kanske att jag inte är på humör (Eftersom jag inte ens orkar ta tid att leta forum eller googla runt själv)
Skriv ner alla olika sorters program för editering av videos. Jag personligen håller på med en World of Warcraft rulle och behöver både enkelt program där jag kan klippa ihop klipp, fixa lite coola editeringar såsom färger, effekter, ljus och liknande.
Programmen får mycket väl vara olika (t.ex ett speciellt för klippning och olika editeringsprogram). Skriv ner allt ni kommer på ! Självklart vet jag redan ett par, men jag måste testa lite olika program för att se vilket som faller mig i smak.
Tack på förhand,
Modig
Skriv ner alla olika sorters program för editering av videos. Jag personligen håller på med en World of Warcraft rulle och behöver både enkelt program där jag kan klippa ihop klipp, fixa lite coola editeringar såsom färger, effekter, ljus och liknande.
Programmen får mycket väl vara olika (t.ex ett speciellt för klippning och olika editeringsprogram). Skriv ner allt ni kommer på ! Självklart vet jag redan ett par, men jag måste testa lite olika program för att se vilket som faller mig i smak.
Tack på förhand,
Modig
När min video blir färdig, är du en av dom som kommer ladda ner filmen då?
11 personer har röstat