Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misslyckade poliser

Postat av BryBjörnen den 24 Februari 2007, 14:17
193 kommentarer · 971 träffar
Hej FB!

Igår när jag skulle åka tillbaka hem så hände det en grej.

Jag tar allt ifrån början.

Jag sitter med min kompis på tuben, tåget stannar på någon station(kommer inte ihåg vilken) och in springer det folk. Dörrarna skulle precis stängas men så är det en kille som höll upp dörren för sin kompis. Men det som han inte märker är att det står två väktare bakom honom. Och så flyger den ena väktaren på honom så att personen ramlar ut från tåget.

Dörrarna var fortfarande öppna och flera personer försökte komma in men väktarna förhindrade dom genom att putta ut och slå ut dom. Det var annat folk också som inte killen som höll upp dörren kände, både tjejer och killar, folk som inte kunde svenska också.

Till sist kom personerna på tåget och väktarna börjar skrika att de ska ut nästa station och passagerarna fattar ingenting, de har inte gjort något fel.

Tåget stannar och väktarna börjar putta ut passagerare, en efter en. Folk som inte ens gick på den stationen där killen höll upp dörren. Jag fattade noll och började gå fram och prata med väktarna. Kan säga att de var uppkäftiga. Andra passagerare börjar också prata med dom och då börjar väktarna bli ännu argare och vill slänga ut oss som.

Orkar inte skriva mer, låter filmen tala om vad som hände. Filmade endast i slutet, och vissa delar av filmen är borta pga att väktarna börjar slå på min mobil och den fick damp.

http://www.youtube.com/watch?v =xeaGmqL9bpc

ttp://www.sendspace.com/file/3 933pi

http://rapidshare.com/files/18 049874/Hata_vaektare.wmv.html

Slutsats: Väktarna försökte hindra så att tåget försenades i 10 sekunder men ändå stoppar de tåget i en halvtimme för att få ut 2 personer som inte gjort någonting.

Vad tycker ni om det här?
Föregående tråd
Nästa tråd

193 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 193 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..