Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BounceIT.se Lurade Mig! Akta ER!

Postat av lenny.h den 23 Februari 2007, 22:31
143 kommentarer · 131 träffar
Hej alla på fb!
Idag skulle jag köpa 5st bnc's. Jag gick in på www.bounceit.se , skickade smset för 5st bnc's.
Jag loggade in på mina bnc's och han bara göra 3st som jag döpte till ta4e.BNC7-9.

(Dom i min klan hade också köpt bnc's som hette ta4e.BNC0-6)

sen när jag skulle göra den fjärde användaren går det inte att logga in på nån av mina bnc's och inte för 2st i klanen heller. Jag blev besviken för det var första gången jag hade köpt bnc's och gick in i deras support kanal: #BounceIT.help .
jag snackade med deras admins inpbox- och wasset. här har ni prints på hur ohyfsat de betädde sig: http://www.speedyshare.com/714 587309.html

Dom sa att jag brytigt mot paragraf 2 på deras hemsida.
detta är taget från paragraf 2: Paragraf: 2

BNC:

2:1 Om du som kund utnyttjar din BNC till något som är olagligt eller som drar ner på våra servrar kommer du i värsta fall att stängas av utan förvarning.
2:2 BounceIT är strängt emot idle deals och idle bots/ pointless clones.
2:3 Alla som använder sin/sina bncs till idle deals, idle bots idle pointless clones eller nån form av bot kommer vi stänga ner din bonucer utan förvarning och återbetalning kommer inte att ske.
2:4 En pointless clone är en bouncer som egentligen inte har någon uppgift eller user utan bara ligger i kanaler för att öka kanalens idle värde.

Jag har inga idle deals eller något som stämmer in på paragraf 2. Men varken får jag tillbaka mina pengar eller bnc's.
Föregående tråd

143 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 143 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..