Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tråkig morsa !

Postat av wAzp-EN den 23 Februari 2007, 16:34
32 kommentarer · 150 träffar
Tjena alla FB:are, jag fick nyss veta att jag inte fick lana hos min kompis, och lanet hade vi planerat sedan i nyår, så säger hon ba nä du ska inte lana ensam med din kompis, bara om hans mamma tittar efter och nu e jag helt jävla piss off.

Och min pappa sa att det var helt okej och lana ensam med min kompis och så frågar min mamma så här, har du sagt att det var okej och lana ensam ? och så säger han "jag visste inget om det". Jag kommer ihåg när jag var med min andra polare så var hon i stockholm och hon visste inget om det, så säger hon a men då var det ju helt okej. för då kände jag dom mycket bättre. Jag säger a vi kan ju alltid låsa dörren, om det kommer någon och hon säger nä jag måste få prata med din mamma och sen slänger jag dörren så hårt som möjligt och nu sitter jag här och skriver tråden.

BTW det är en seriös tråd anmäl mig inte.

#3 Jag är 15 :P

Har du råkat ut för det här ?

78 personer har röstat

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..