Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Färga håret svart

Postat av kobojsarn den 23 Februari 2007, 15:40
165 kommentarer · 2 730 träffar
Tja

Jag funderar på att färga mitt hår svart men jag vet inte riktigt :P

vissa av mina kompisar säger jävla emo-wannabe osv men palla dom :P den viktigaste frågan : GÅR DET HEM HOS TJEJERNA? ;)

kan posta en bild på hur jag ser ut med frisyr, men bilden är lite suddig, tagen med webcam...

Sen undrar jag om färgen kommer täcka ordentligt eftersom jag har mörkblont hår.

En annan fråga : Kan man köpa nån slags färg som man kan tvätta ur direkt ifall det inte blir snyggt? för att testa, palla permanentfärga och upptäcka att det blev cp :D

Fråga nr 3 : Kommer håret kännas annorlunda/bli svårare att "styla" eller nått sånt? Min kompis jag berättar om nedan, hans hår känns lite som en peruk typ, kan iofs bero på wax och skit men jag undrar ändå :P

Min polare färgade sitt svart (han hade mörkbrunt). Jag tycker det ser helt okej ut, det roliga är att det är han som säger emo osv för att jag vill färga det svart :S :P hahah sopa.

ÄR INTE EMO! :D

Ni som har svart hår/färgat det svart, posta gärna en bild på "före och efter" eller bara efter (inte ni som redan har svart hår då, naturligt)

Svart hår?

392 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

165 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 165 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..