Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Upplevelse

Postat av VBB den 21 Februari 2007, 13:09
7 kommentarer · 221 träffar
Hejsan!

Jag har aldrig förstått mig på folk som typ går upp en tidig morgon och går ut i skogen eller sitter på isen och pimplar eller liknande. Tills jag i lördags var med om något liknande.

Jag hade ställt klockan på 10:00 för att gå upp och följa SHG Open. Jag gick lite halvtrött upp när klockan ringde, rörde lite på musen och startade cs. Jag hällde upp ett glas cola och började knapra lite på en brejk, samtidigt som en match började. Då tror jag att jag förstod vad alla fridluftsmänniskor menar, jag tror det var den känslan jag kände när jag satt där halv trött och bara njöt. Känslan var nästan obeskrivlig, verkligen underbart.

Kan detta liknas med att sitta ute på en is en lika fin morgon som denna med en kopp varm choklad eller kaffe istället för colan? Vad tror ni på Fragbite, kan detta vara det nya "online-fridluftslivet" i Svergie?

Jag tror att många ungdomar gjorde som jag denna morgon, iaf många fler än som var ute i naturen. Tänk efter pojkar och flickor, kommer ni forsätta såhär resten av livet eller kommer ni bli mera intresserade av det vanliga fridluftslivet när ni blir äldre och mognar eller ska det vara såhär?

Tack för att ni tog tid att läsa om min härliga upplevelse och mina frågeställningar. Diskutera gärna!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..