1
Maxfps
Postat av -nixy den 19 Februari 2007, 19:37
5 kommentarer · 82 träffar
Hej alla fbare! Satte mig vid datorn och tyckte att det saknades lite stil vid datorn så jag tänkte ta och beställa " http://maxfps.se/product_view. aspx?productid=330 " ett sådant neon ljus ifrån maxfps, så jag tryckte på köp och varan visades till höger vid varukorgen på deras sida, men sen tryckte jag på "» Till kassan" och det ville sig inte. Då kom det bara upp "Serverfel i tillämpningsprogrammet /.
Källfel:
Ett undantag som inte hanteras genererades vid körningen av den aktuella webbegäran. Information om undantagets ursprung och plats kan identifieras med undantagsstackspårningen nedan."
Så kära fbare, är det så på deras server att man inte kan skicka efter saker nu? Eller är min webläsare allmänt körd? Skulle verkligen vilja beställa detta ljus till min data så jag är tacksam för svar!
// nixy
Källfel:
Ett undantag som inte hanteras genererades vid körningen av den aktuella webbegäran. Information om undantagets ursprung och plats kan identifieras med undantagsstackspårningen nedan."
Så kära fbare, är det så på deras server att man inte kan skicka efter saker nu? Eller är min webläsare allmänt körd? Skulle verkligen vilja beställa detta ljus till min data så jag är tacksam för svar!
// nixy