1
Vent+cs ping 10k
Postat av Snoogentz- den 11 Februari 2007, 23:30
11 kommentarer · 167 träffar
Hej, Jo det är så att min polare har ett problem, han har precis köpt ny dator och så. och nu har ja hjälpt han fixat cs o vent osv.. men när han ska lira cs samtidigt som han är i vent pingar han i vent ungefär 10k och i cs fryslaggar han 24/7 ... men när han går ut vent o spelar cs så flyter det på som vanligt.! alla inställningar i cs är normala osv.. något som vet vad felet kan vara?!? .. Han sitter på kass lina 0-25 mbit, men vad ja har hört ska inte linan spela så stor roll på cs..
Och ja det är min kompis som har problemet, inte jag, så skriv inte "din kompis,det brukar låta så?" ..
Tack för svar , puss
Edit: ja han har en ny dator. inte kan ja allt som är i den, men jag vet att den inte är kass iaf.. inte för att spela CS! som inte kräver mer än 600 mhz .. hans dator har väl 2ghz 512 mb ram som minst! ..
Och ja det är min kompis som har problemet, inte jag, så skriv inte "din kompis,det brukar låta så?" ..
Tack för svar , puss
Edit: ja han har en ny dator. inte kan ja allt som är i den, men jag vet att den inte är kass iaf.. inte för att spela CS! som inte kräver mer än 600 mhz .. hans dator har väl 2ghz 512 mb ram som minst! ..