Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Styrke Schema.

Postat av gusen den 11 Februari 2007, 20:26
62 kommentarer · 182 träffar
Hejsan, undrar om någon kan försöka göra/länka ett bra styrke schema, för bästa möjliga resultat. Tränar hockey i stort sätt varje dag, tränar styrke i stort sätt varje dag, mer eller mindre.
Vill träna så många muskelgrupper som möjligt inte bara dom stora... Så om någon har ett bra schema för mej kan ni väll dela med er? Finns säkert många som spelar hockey som kan ge mej, dock finns det inte så mycker grejer där jag vanligtvis tränar, men jag kan tänka mej att gå till ett annat gym som jag känner till vid speciella övningar. Vill dock ej lasta på med för mycket eftsom jag inte vet om min kropp är färdigutvecklad. :p
Btw: Tycker ni att jag ska dricka proteinpulver brukar dricka mjölk och äta banan/geinomax efter träningarna. Mina föräldrar tycker inte att jag ska dricka pulvret, men dom är lite gammalmodiga kanske, hur ska jag övertyga dem?! :)

För er som vill veta är jag 15 år ~186cm, ~80 kg, så jag vill bli lite större. 10 kg muskler till :)
För er som inte har något förslag om schema osv kan ju skriva hur "stora" ni är.
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..