Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vänstern Eller Högern ?

Postat av Blabaret den 9 Februari 2007, 23:29
51 kommentarer · 41 träffar
Alltså är inte så själv insatt i politik men vi gärna skapa en diskution (stavning).

JA sä här är : Alla är ju oeniga om vilket parti som ska styra sverige men i år vart det Högern. Enligt mej är det svårt att välja parit för det beror vad som är bäst för sig själv och för andra men dom kan aldrig kompensera.

Tycker Vänstern är för extrem. Jag tror få inser vad dom vill ha och jag själv inte inser det. Alltså det är bra att dom vill ha att alla ska tjäna lika mkt mm. Men det kan vara i en liten skala med allt. MAn vill ju inte ha ett nytt Sovjetunionen.

Sen till Högern Som har också en bra synpunkt. För den som tjänar borde ju få Sina pengar som man har jobbat för. Och inte låta nån få pengar för att inte göra nåt.

DEt är också bra men i mindre skala man måste visa sympati för sina medmänniskor.

Varför kan inte Svenska Folket bilda ett eget parti och komma med sina åsikter Eller bara en blandning mella vänstern och högern.

ÄR inte så insatt så ,Kalla mej p12 eller nåt annat skit men jaja det är iallafall min åsikt. Allt Kanske inte stämmer för har bara skrivit eget så har ingen källa .. Jaja . Kommentera

Vem ska Styra Sverige ?

101 personer har röstat

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..