Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knarka lagligt! Eller? ;)

Postat av SkribenteN^ den 7 Februari 2007, 21:53
400 kommentarer · 663 träffar
Hej, en kompis tipsade mig om ett program som kallas "I-doser".

Jag testade programmet och till min stora förvåning så funkade det :S Det är ljudvågor som sänds in i hjärnan och har samma effekter som vissa droger. Ganska sjukt..

Hursomhelst, jag testa dosen "Peyote" och jag mådde så bra.. jag svävade iväg och glömde vem jag var.. en varm känsla i kroppen.. helt sjukt!! (Finns andra doser som Marijuana, Ecstacy, Heroin, Opium, Morfin, u name it!)

Lite fakta som en Benjamin (inno @ FB) skrev på sin blogg:

http://www.benjaminbergh.com/2 007/01/27/tripprapport

Idoser hemsida:

www.i-doser.com

Jag rekommenderar inte detta, så säg inte att jag inte varnade er :O

[DETTA ÄR INTE RIKTIGA DROGER, ALLTSÅ HELT LAGLIGT, FRAGBITE POLISER TA _INTE_ VECK DENNA TRÅDEN]

Om ni nu vill ha detta program så finns det här:

http://www.speedyshare.com/713 574556.html

www.freewebs.com/popitssida/I- Doser.rar (Kefft men WTF:P)

Drugs, legally.

TIPS FÖR ALLRA BÄSTA RESULTAT: Lägg er ner nånstans, det ska vara tyst. Ha hörlurar när ni lyssnar, och försök koncentrera. Fungerar bra om det är mörkt.

(För er som e fega, testa Morfinet eller något.. liksom börja inte med "VERY FUKEN STRONG OMOMGOMG!" Börja med opium eller morfin så att säga ^_^

-Fungerade för mig, kanske inte för er ^^-

//SkribenteN^ & Popit ^_^ (Popit ville också ha Creds, han typ spamma sönder mig @ MSN.. -.-)

EDIT: Det står att du bla bla bla bara har 2 doser.. detta är en crackad version funkar hur många gånger somhelst.. (Haha CRACKAD, fyfan va roligt ;P)

Verkar inte fungera för många.. Ni tar det nog inte seriöst?

400 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 400 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..