Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel vid borttagning av fil

Postat av Stugaro den 7 Februari 2007, 19:56
9 kommentarer · 110 träffar
Hejsan, tankade nyss en winamp fil från deviantart, rättare sagt http://www.deviantart.com/devi ation/30153738 /,

okej fick ner en zip fil. öppnar mappen och försöker gå in i mappen "Åtkomst Nekad" hmm jaha okej, försöker gå in i "Readme" samma fel där "åtkomst nekad". Så jag tänkte att jag kan lika gärna deletea den.

Markerar den och trycker delete, men då får jag upp ett felmedelande att den antingen är skrivskyddad eller att den används eller att disken är full.

Högerklickar och ser att den är skrivskyddad så jag tar och bockar ur det och trycker på "OK". Men då får jag följande medelanden att det inte går att utföra attributen på filerna. Så jag hoppar in i felsäkert läge och försöker där också, men får samma problem även där med.

Hur ska jag få bort denna fil? Tänker inte formatera om så det är ingen ide att komma med det förslaget XD. Har testat att ta bort den via felsäkertläge så det behöver ni inte förslå heller. Har ingen lust att köra systemåterställning så det kan vi skippa oxå :D.

Så fragbite hur ska jag få bort denna onda fil?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..