1
punkrock
Postat av berget den 4 Juni 2004, 21:03
186 kommentarer · 197 träffar
Det kommer bara mer och mer punkband nuförtiden, bara dock en minoritet som är bra; givetvis beroende på om man gillar emo mer eller mindre. Hursomhelst så har de nyare banden svårt att få publicitet i Europa, då de flesta banden kommer från USA. Även om de konkurrerar med de äldre banden i USA om toppen, så är det enormt svårt att bli kända i resten av världen. Vad har ni för teorier om anledningen till det?
Eftersom de bästa amerikanska punkband ofta är de som spelar i ett garage och har svårt att få en skiva inspelad, tänkte jag tipsa om lite band och hoppas att ni kan göra detsamma. ;;;- Out Of The Ordinary - Bigwig - Reset
Sedan undrar jag om någon någonsin sett NFG/T.E.N/Finch/Hoobastank/Mat chbook Romance/Taking back sunday/Boxcar Racer _live_ - om ni har det får ni gärna dela med er av upplevelsen!
zTAY REAL, stay punk'dddd
Eftersom de bästa amerikanska punkband ofta är de som spelar i ett garage och har svårt att få en skiva inspelad, tänkte jag tipsa om lite band och hoppas att ni kan göra detsamma. ;;;- Out Of The Ordinary - Bigwig - Reset
Sedan undrar jag om någon någonsin sett NFG/T.E.N/Finch/Hoobastank/Mat chbook Romance/Taking back sunday/Boxcar Racer _live_ - om ni har det får ni gärna dela med er av upplevelsen!
zTAY REAL, stay punk'dddd