Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musik arbete !

Postat av FIRST! den 6 Februari 2007, 07:29
11 kommentarer · 44 träffar
Hejsan alla fRaggIzaR.. :)

Sitter nu här klockan 07:21 och ska snart till nationella proven i svenska, men först ska man köpa lite godis och en dricka så man inte svälter där inne :)

Till saken:
Jag har ett musik arbete i musiken där jag ska välja en låt som kanske passar in på mig, bra minnen ifrån eller bara helt enkelt en låt som jag avgudar.

Jag har valt Sum41 - The Hellsong. - Tror jag.. Jag måste översätta den för att få högre betyg och jag vill veta exakt vad den handlar om.

Därför har jag kommit till er och frågar om någon vet en sida där man kan få översatta.. Jag vet att det finns 1000k sidor med att man översätter ord, men det är ju inte det jag vill.

Här kan ni hitta låt texten till Sum41 - The hellsong.
http://www.musikzonen.se/defau lt.asp?alert=ja&mz=texter&sub= sang&id=1790

Har ni haft detta projektet? Kan du ge lite tips vad som är bra att göra eller om du vet en bra låt som kan passa in på en gymmande 15 åring s med nästan allt i smak. Men hade tänkt mig något rock aktigt.

Tack för hjälpen! :>
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..