Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

VARFÖR randigt?!?

Postat av pelle_punk den 5 Februari 2007, 09:18
179 kommentarer · 260 träffar
Nu är jag så less. Gick genom skolans korridorer idag och blev så ledsen, det nya modet på tröjor är ju randigt men nu har det gått till överdrift. Såg 4 st med exakt likadana tröjor på sig, sen såg jag 5 st med grå/svart randigt som alla går i samma klass. På skolfotot finns det klasser då kanske 50% har på sig randigt! Det jag inte greppar är varför alla konstant köper samma tröjor som sina vänner osv? Vad är så coolt med randigt helt plötsligt, köpte en snygg randig tröja för typ 6 månader sen då det inte var sån hysteri över randigt och har haft på mig den typ 2 ggr. Sen ska jag väll kanske inte gå in på det men jag gör det iaf, kolla på alla som klär sig "alternativt" eller som det är känt, emo, och har på sig randigt överallt, sockar,tröja,byxor,skarf och skor. Varför? Ger det en sorts "randighets"känsla att man tillhör en grupp eller?

Hursomhelst så undrar jag om ni har randigar tröjor och isf hur många? Varför köpte du den, kanske för att du såg nån annan som hade på sig en likadan och tyckte den var snygg?

Snälla upplys mig om du tycker likadant eller om det är likadant i eran skola, börjar snart tro att det är regeringen som genomför en randighets kampanj :)

Edit: det glädjer mig att alternativet "ingen" leder :>

Edit2: Glädjer mig att det är över 7000 besökare men tyvärr så är det lite kommentarer :) gör eran röst hörd och säg som ni tycker!

Hur många randiga tröjor har du?

915 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

179 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 179 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..