Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

min polare

Postat av Fonzii den 3 Februari 2007, 21:30
20 kommentarer · 124 träffar
Hejsan!

Jo, för några veckor sedan hade jag en kompis på besök från skåne. Vi hade grymt roligt så roligt att vi beslutade oss för att surfa på grannens trådlösa internet på hans psp. Det var helt underbart :) Porr, nyheter, spel you name it!

Vi trodde aldrig att ngn skulle komma på oss, men så igår kväll så hände det otänkbara.

Jag var ensam hemma som vanligt, men trötta ögon kollade jag på klockan som visade : 19:39, ahapp tänkte jag snart drar cupen igång! Så plingar det på dörren, jag beslutar mig för att öppna o se vem det är. Med ett smekfullt tag öppnar jag ytterdörren och möter då våran granne. Som håller fram vad ser ut som ett räknepapper.

- HAR DU SURFAT PÅ VÅRAT INTERNET? skrek han med en hes röst som fick mig att vilja skrika tillbaka men jag vågade inte

Jag visste inte vad jag skulle säga, utan bara stod där och försökte se så oskyldig ut som det bara gick. Jag vet inte varför men jag drog igen dörren och låste den, och kvar blev då grannen som bankade på dörren och lovade att han skulle få fast mig.

Vad ska jag göra nu? gjorde jag rätt?

Morsan o farsan vet inte ett skit om detta :(

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..