1
HJÄLP! bråk
Postat av LIL_JOJO den 2 Februari 2007, 17:59
34 kommentarer · 292 träffar
Hej! vet inte riktigt hur jag ska börja men det är så här. Hadde fotboll på gympan, jag har spelat fotboll i 7 år och är världens sämsta förlorare. En i andra laget har spelat lika känge som jag och vi har spelat i samma lag en längre tid. Vi börja så klart tjafsa så slutar det med att jag gör en ful tackling på han men det var inte med flit. Han fick skit ont och gick av. Pratade inte med han efter det mer en att jag sa förlåt osv. Kommer tillbaka till skolan ser han prata med "Husse's gäng". Några blattar som tror dom är gangsters. Bråkar varje dag nästan. Sen pratar han med några andra i 9an och hör ord som "slå han lite" och "skräm han".
blir hyffsat rädd för jag har aldrig slagits och vill inte starta på det här sättet. Hinner komma hem innnan dom får syn på mig.
Är arg som fan på min "polare". Vi har känt varandra i ett par år och har kommit bra överens.
Så jag undrar vad fan ska jag göra nu? har ingen "backup" i skolan. Är rädd nu.... Killarna som han vill ska slå mig är ungefär 15 pers som hatar/ogillar svenskar. Hur kan jag lära mig slåås över helgen eller vad fan ska jag göra? MVH
förlåt för mina stavfel jag troligtvis har, är sjukt stressad.
blir hyffsat rädd för jag har aldrig slagits och vill inte starta på det här sättet. Hinner komma hem innnan dom får syn på mig.
Är arg som fan på min "polare". Vi har känt varandra i ett par år och har kommit bra överens.
Så jag undrar vad fan ska jag göra nu? har ingen "backup" i skolan. Är rädd nu.... Killarna som han vill ska slå mig är ungefär 15 pers som hatar/ogillar svenskar. Hur kan jag lära mig slåås över helgen eller vad fan ska jag göra? MVH
förlåt för mina stavfel jag troligtvis har, är sjukt stressad.