Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glömma Henne

Postat av Charles X den 28 Januari 2007, 11:37
267 kommentarer · 585 träffar
Hej Fragbite.

Har varit tillsammans med en tjej i ungefär ett år och nu för 2 dagar sedan gjorde vi slut. Det tog slut p.g.a att hon kände att hon inte ville ha en pojkvänn överhuvudtaget på ett tag och jag förstår det. Det jobbiga är att jag älskar henne fortfarande lika mycket och vill ha henne tillbaka. Men jag tänker inte försöka för jag vet att det är lönlöst så jag vill istället ha hjälp med att glömma bort henne.
Vi går i samma klass och hon vill fortfarande va kompis/KK och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för jag vill inte vara något med henne förens jag kommit över henne. har mest suttit o deppat och supit sen vi bröt upp och igår fick jag veta att hon varit på fest och strulat med andra, något som gjorde mig oerhört ledsen. Nu undrar jag: Vad ska jag göra för att komma över henne?

** P12 Kommentarer som: "Haha, bög" etc undanbedes. **
Föregående tråd
Nästa tråd

267 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 267 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..