1
Popville skämmer ut sig igen..
Postat av Pokemon_urban den 20 Januari 2007, 17:02
146 kommentarer · 271 träffar
Nu är jag hemma från ett internet cafe med namnet Playz.
Så här börja det, jag och en polare lirade 2on2 cupen det gick suveränt för hoss vi kom till semifinal! men just i det ögon blicket när man ser en restart så ser man också Popville springa bakom oss och dra i våra stolar. Jag blir ju såklart arg och ropar på personalen, men dom brydde sig inte..
Vi körde endå, han drog och drog tillslut orkade inte han mer.
Han började sitta ner och vilade ut sin ork, men just då! tar han sin sista ork och slår mig i ansiktet.
Jag tål mycket, så jag började skratta åt han och kallade han Lan biffen.
Matchen gick bra även att Popville drog i stolarna på oss.
Det stog 10-10, då började Popville skrika
- HAHA DU SUGER!
Som resulterade en förlust för den rundan.
Vi förlorade tack vare han!
Vad tycker ni om Popville? jag tycker att han ska bli portad om han inte kan respektera andra.
För att skapa en vettig diskussion, vad tycker ni om Popville? tycker ni han ska bli portad? jag tycker att han ska bli portad om han inte kan respektera andra.
Ja, han hade sin blåa munkjacka.
Så här börja det, jag och en polare lirade 2on2 cupen det gick suveränt för hoss vi kom till semifinal! men just i det ögon blicket när man ser en restart så ser man också Popville springa bakom oss och dra i våra stolar. Jag blir ju såklart arg och ropar på personalen, men dom brydde sig inte..
Vi körde endå, han drog och drog tillslut orkade inte han mer.
Han började sitta ner och vilade ut sin ork, men just då! tar han sin sista ork och slår mig i ansiktet.
Jag tål mycket, så jag började skratta åt han och kallade han Lan biffen.
Matchen gick bra även att Popville drog i stolarna på oss.
Det stog 10-10, då började Popville skrika
- HAHA DU SUGER!
Som resulterade en förlust för den rundan.
Vi förlorade tack vare han!
Vad tycker ni om Popville? jag tycker att han ska bli portad om han inte kan respektera andra.
För att skapa en vettig diskussion, vad tycker ni om Popville? tycker ni han ska bli portad? jag tycker att han ska bli portad om han inte kan respektera andra.
Ja, han hade sin blåa munkjacka.